#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Google reaguje na zpackaný redesign vyhledávání na desktopu. Prý bude “experimentovat s umístěním favicon”

Od Rychlofky

Google reaguje na zpackaný redesign vyhledávání na desktopu. Prý bude “experimentovat s umístěním favicon” (ta tam nemá žádnou reálnou funkci a jen zbytečně komplikuje používání a navyšuje velikost stránky), ani slovo o tom, zda vrátí zpět jasné odlišení placených od neplacených výsledků. A také ani slovo o vrácení čisté URL místo podivné formy pseudo “drobečkové navigace”. Viz Google is backtracking on its controversial desktop search results redesign

2020-01-25 08_04_49-(20) Google SearchLiaison on Twitter_ _Our experimenting will begin today. Over .png

Prozatím je favicon pryč, “drobečková” navigace pryč není, URL se nevrátil a stále není možné rozeznat inzerci od přirozených výsledků.

Zpackaný redesign vypadal takto:

Aktuální podoba ([25.01.20]) u jednoho ze screenshotu zkuste najít, který z příspěvků je placený.  Google má samozřejmě zásadní zájem, aby reklamní výsledky byly co nejhůře odlišitelné od přirozených.