#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.
Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com
Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com
New York Times zkouší nabízet předplatné bez reklamy.
New York Times zkouší nabízet předplatné bez reklamy. Což vlastně zní docela zábavně, protože když už platit za online noviny, tak v nich ještě platit jednou v podobě záplavy reklam? Tady je něco divného. Viz New York Times ‘Exploring’ Ad-Free Digital Subscription kde jsou ale zajímavější věci v tom, že když 40 % nepředplatitelů s AdBlockem ukázali neodstranitelnou žádost, tak to vedlo k vypnutí AdBlocku. U odstranitelné žádosti to vedlo k necelým 30 %. A také pár slov o tom že AdBlock a jeho Acceptable Ads je nepřijatelný.