#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Rovio chce aby lidé v kině na Angry Birds vytáhli mobil.

Od Rychlofky

Rovio chce aby lidé v kině na Angry Birds vytáhli mobil. Tedy až při závěrečných titulcích. A taky vypouštějí miliardu BirdCodes. Prostě využít film je potřeba ve velkém. Není ani příliš divu, Angry Birds jsem na mobilu spustil naposledy tak před dvěma lety. Viz Rovio to distribute a billion Angry Birds augmented reality ‘BirdCodes’ in huge marketing campaign a Rovio to ‘Angry Birds’ Filmgoers: Open App During Movie